نشت امداد

نشت امداد

نشتی آب زیر سرامیک

با نشتی آب زیر سرامیک چه کنیم

نشتی آب زیر سرامیک برای منازل یا ساختمان هایی که از این نوع کفپوش استفاده می کنند، می تواند نگران کننده و چالش برانگیز باشد. اینکه چطور محل نشتی را پیدا کنیم و آن را رفع کنیم از مهم ترین اقداماتی است که باید هر چه سریع تر آن را انجام داد. در این مقاله با نشت امداد همراه باشید تا درباره  این مشکل اطلاعات کامل را بیان کنیم و با نشت آب زیر سرامیک و از بین بردن آن بیشتر آشنا شویم.

با نشتی آب زیر سرامیک و علائم آن بیشتر آشنا شویم

نخست باید با نشتی آب زیر سرامیک و علائمی که این نشتی را به ما نشان می دهند، آشنا شویم. دلایلی مختلفی وجود دارد که باعث نشتی آب زیر سرامیک می شود که عمده آن به لوله های آب مرتبط است. اگر لوله ها بخاطر استفاده طولانی مدت دچار فرسودگی و خوردگی شوند، ممکن است ترک و شکستگی در آن ها ایجاد شود‌.

 در این صورت آب از آن ها نشت کرده و به زیر سرامیک می رود. ممکن است زانویی لوله زیر سرامیک دچار شکستگی شود و در این صورت نیز آب نفوذ کند. البته همیشه ترکیدگی یا شکستگی لوله برای انواع قدیمی آن اتفاق نمی افتد. گاهی ممکن است لوله های تازه نصب شده به علت خطا در نصب و عدم استفاده از عایق، باعث نشتی آب زیر سرامیک شوند. به علاوه مهم است که علائم نشتی را نیز بدانیم‌. گاهی ممکن است نفوذ آب اثری از خود نشان ندهد‌ و تا زمانی که خرابی بزرگی ایجاد نشود شما متوجه آن نشوید.

 اما بیشتر اوقات اولین چیزی که مشاهده می شود برآمدگی سرامیک و ایجاد لکه های رطوبتی است‌. البته قبل از آن ممکن است بوی رطوبت نیز به مشام برسد و مصالح اطراف سرامیک نیز پوسته پوسته شده باشند. در موارد حاد تر این امکان وجود دارد که سرامیک شکسته شود. با این حال باید منشا نفوذ آب را هر چه سریع تر پیدا کنیم و رفع نم و نشتی را انجام دهیم. در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

نشتی زیر سرامیک

نشتی آب زیر سرامیک چگونه تشخیص داده و رفع می شود؟

حال بعد از اینکه با نشتی آب زیر سرامیک آشنا شدیم و علائم این مشکل را هم دانستیم، نوبت به تشخیص و رفع آن می رسد. در صورت مشاهده علائم باید با یک شرکت خدمات نشت آب تماس بگیرید. نشت امداد در این زمینه می تواند یاری رسان شما باشد.‌ بعد از ارائه توضیحات کارشناس مربوطه به محل شما فرستاده می شوند.البته خدمات این شرکت برای ساکنین زنجان انجام خواهد شد.

 بعد از اینکه امداد رسان ها به محل رسیدند، با استفاده از دستگاه تشخیص نشتی آب زیر سرامیک محل لوله ای که دچار حادثه شده است را پیدا می کنند. این دستگاه با استفاده از ارتعاشات صوتی لوله را پیدا کرده و آن را در صفحه نمایش خود ظاهر می کند. درواقع دیگر نیازی به کندن مساحت زیادی از سرامیک ها برای پیدا کردن خرابی لوله نیست. بلکه در هزینه ها و وقت صرفه جویی شده و تنها محل لوله برای ترمیم آن خراب می شود.

 بعد از آن لوله تعمیر شده و عایق نیز خواهد شد. نشت امداد در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد و مانند دیگر شرکت های مشابه در شهر های دیگر مانند تهران، انواع خدمات دیگر مربوط به نشت گاز، یافتن ایراد تابلو برق، لوله بازکنی، تشخیص چاه های مدفون شده و پیدا کردن محل فرار رطوبت و گرما را انجام می دهد.

سخن پایانی

نشتی آب زیر سرامیک در ابتدا ممکن است یک مشکل نگران کننده باشد و باعث ترس افراد ساکن در محل شود. با این حال نیاز است تا ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده، سپس با یکی از شرکت های خدماتی مانند نشت امداد برای تشخیص محل لوله و رفع نشتی تماس بگیرید. اینکه سریع این کار را انجام دهید و به نشانه های نشت و نفوذ آب زیر سرامیک توجه کنید، بسیار اهمیت دارد. در این صورت میزان خرابی برای شما کمتر است و لوله آب در کمترین زمان تعمیر خواهد شد.

آخرین مطالب

نشت امداد